გაკვეთილის "ისტ-ის სამყაროში" გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
შემოქმედებითი გაკვეთილი „ისტ-ის სამყაროში“
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი საფეხური, VI კლასი ( ორი გაკვეთილი)
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
25 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
გაკვეთილის აქტუალობა მდგომარეობს იმაში, რომ კომპიუტერი იღებს მონაწილეობას მოსწავლეთა ცოდნის შემოწმებაში და შეფასებაში
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან კომპიუტერის მოწყობილობები, ტექსტურ რედაქტორში მუშაობის ძირითადი წესები, ფლობენ ინფორმაციას ინტერნეტზე, როგორც გლობალურ ქსელზე და თავისუფლად ქმნიან პრეზენტაციებს ანიმაციით.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან განმავითარებელი შეფასებით და სიტყვიერი კომენტარით.
მოსწავლეები შეფასდებიან კომპიუტერის მიერ:
ტესტებში - მსწავლებელი პროგრამის მიერ;
დავალებებში (რებუსი, კროსვორდი, გამოიცანი სიტყვა) - შეტყობინებით „სწორია შეტანილი პასუხი“ ან „შეცდომაა“
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
MS Office პროგრამები: PowerPoint 2010; Excel 2010.
კომპიუტერი, პროექტორი, დინამიკები
|
პირველი გაკვეთილის მსვლელობა
| პრეზენტაცია „ისტ-ის სამყაროში“
|
მეორე გაკვეთილის მსვლელობა
|
|
ანგარიში გაკვეთილის ჩატარების შესახებ
კლასი: VI
მასწავლებელი: მარიეტა ტოროსიანი
საგანი: ინფორმაციული და
საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
|
|
ძირითადი თემა/საკითხი
|
„ისტ-ის სამყაროში“
|
საკვანძო
მეთოდები/სტრატეგიები
|
მუშაობა ჯგუფებში და წყვილებში
|
ძირითადი სასწავლო
რესურსები
|
კომპიუტერი, პროექტორი, MS Office PowerPoint 2010
|
გეგმით განსაზღვრული შედეგები
|
მოსწავლეებმა გაიაზრეს
საპრეზენტაციო პროგრამის PowerPoint-ის შესაძლებლობები.
მოსწავლეებმა შესაფერისი ციფრული მასალის შექმნისას ობიექტების და პროცესების გამოსახვისას ადეკვატურად შეარჩიეს ციფრული საშუალებები და ცნებები (იხილეთ მოსწავლეების პრეზენტაციები) და მოახდინეს გრაფიკული მასალის ეფექტიანად
კომბინირება;
|
გაკვეთილზე გამოყენებული
მეთოდები/სტრატეგიები და მათი გავლენა მოსწავლეებზე
|
მოსწავლეებისთვის სახალისო და თვალსაჩინო
იყო ტესტებზე სავარაუდო პასუხის არჩევა, რებუსების ამოხსნა და განსაკუთრებით დავალება
„სიტყვების და კროსვორდების გამოცნობა“
მოსწავლეები ინტერესით და ხალისიანად
ეკიდებოდნენ ერთმანეთის პასუხებს და კომპიუტერის
მიერ წარმოდგენილ შეფასებას
|
რაზე მეტყველებს
მოსწავლეთა ნამუშევრები?
|
მოსწავლეები დიდი ენთუზიაზმითა და
პასუხისმგებლობით მოეკიდნენ საქმეს, მაქსიმალურად ხარისხიანად შეადგინეს პრეზენტაციები
და წარმოადგინეს კლასის წინაშე.
|
უფრო მეტად რომელი
უნარების განვითარება იკვეთება?
|
შემოქმედებითი და წარმოსახვითი აზროვნება
|
dzn saintereso gakvetilia, rit var agprtovanebuli.xshirad shemoval am blogze , davelodebi blogis ganaxlebas axlo momavalshi :)
ОтветитьУдалитьმიხარია, რომ მოგეწონათ, ბლოგი რა თქმა უნდა ხშირად განახლდება :)
Удалитьnamdvilad gasaxarebelia chveni bavshvebi eseti sistemit iswavlian, swavla mxiaruli da saxaliso iqneba rac gamozhgavndeba bavshvis ganatlebaze.
ОтветитьУдалитьსაინტერესო დავალებები, სახალისო შეფასებები და, რა თქმა უნდა, მეგობრული და თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა ზრდის მოსწავლის მოტივაციას!
ОтветитьУдалитьგავეცანი გაკვეთილს და ძალიან საინტერესოა.მრავალფეროვანია ინფორმაცია, ბავშვის ბუნებისა და ინტერესების წვდომა ჩანს, არის ხალისიანი. წარმატებას გისურვებ და ველი სიახლეებს .
ОтветитьУдалитьდიდი მადლობა! ბლოგი ხშირად განახლდება :)
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
Удалитьგამარჯობათ ქალბატონო მარიეტა. ძალიან მომეწონა თქვენი ბლოგი ,საინტერესოა.ძალიან მსურს ასეთივე გაკვეთილის ჩაწერა და თუ არ შეწუხდებით რომ მითხრათ რომელ პროგრამაში შემიძლია
Удалитьასეთივე გვერდის შექმნა
მოგესალმებით, ასეთი გაკვეთილის შექმნა შესაძლებელია MS Powerpoint-ში და ჩაწერა პროგრამით მაგ. Camtasia Studio.
Удалитьყოჩაღ მარიეტა... ძალიან ბევრი გიშრომია, რაც მთავარია ნაყოფიერად, ვინაიდან შედეგი შესანისნავია...
ОтветитьУдалитьმადლობა გიგა, ასეთი შეფასებისთვის!
Удалитьსუპერ! ძალიან მომეწონა. ხშირად გესტუმრებით ბლოგზე.👍
ОтветитьУдалитьWarmatebebi.zalian kargia
ОтветитьУдалить